29 okt. 2009

2

Mår lite smått illa av frukosten som bestod av gamla pizzarester, men kebab är min grej helt enkelt.

Jag har som vanligt varit vaken hela natten och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli nio så jag kan åka iväg på psykoterapi, jippie! Jag trodde faktiskt att jag skulle somna i hyffsad tid igår eftersom jag knappt hade sovit något, men icke!

Världens bästa Pia kommer idag så jag måste hålla mig vaken hela dagen, det kommer bli tufft men jag klarar det. Jag ser fram emot kvällen iaf, ska bli så galet skönt att ta en imovane och somna klockan elva... Jag behöver verkligen rätta till min dygnsrytm som just nu är totalt fuckad.

Jaja, nu ska jag väcka papi och berätta att han ska köra mig till Lidköping, som jag är tvärsäker på att han fetglömt...

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 Diana