21 mars 2010

bra dag

Jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg nu när jag mår bra. Igår blev det Stadt i Mariestad, och det var himla trevligt fastän jag inte hade någon lust från början. Jag kände att jag var tvungen att ta mig ut och träffa lite folk, även om det är jobbigt.

När jag vaknade imorse så började ångesten att jävlas med mig, men jag tänkte för mig själv att jag har faktiskt inget att ha ångest för just nu och på så sätt lyckades jag faktiskt ruska av mig känslan! Synd bara att det inte alltid är så lätt... Var ute på Vigdis gård och jobbade idag också, slet som en jude och tjänade mig en röding. Nu sitter jag hemma och är sjukt nöjd med mig själv! Jag hoppas verkligen att känslan sitter i ett tag till.

Alla skriker här och det tycker jag är jävligt tråkigt för det drar ner mitt humör litegrann. När jag är ångestfri och glad vill jag att alla andra också ska vara glada, jag vill njuta då! Fast man kan inte få allt... Nu ska jag njuta av min "bra-dag", lev väl!

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 Diana