7 jan. 2010

humörssvägningar

Idag har det varit en bra dag, och en dålig dag.

Igår kväll föreslog jag att mamma, Noor och jag skulle iväg och simma på förmiddagen. Alla tyckte att det va en bra idé, så vi bestämde oss. Jag var verkligen barnsligt glad igår när jag skulle lägga mig, jag verkligen längtade (konstigt nog) efter att få gå till badhuset och simma.

Jag vaknade, jättepigg, vid niotiden i morse (extremt ovanligt), gjorde kaffe och väckte mina föräldrar. Sen kokade jag ägg och, hör och häpna, åt frukost! Jag var verkligen på sjukt bra humör och extremt taggad på badet. Snart gick allt åt helvete.

Noor ville inte följa med och hade jätteont i ryggen så mamma var tvungen att ringa vårdcentralen. Sen blev allt bara för krångligt och då tröttnade jag. När jag har lust att göra något så måste jag göra det right away, annars försvinner min lust och allt känns meningslöst. Det var vad som hände idag...

Halva dagen deppade jag sönder för att det inte blev något simmande och andra halvan peppade jag upp mig själv igen och imorn tar vi nya tag. Hoppas verkligen att vi kommer iväg till badhuset imorn.

Pratade med Malin i telefon nyss och vi har fetaste planerna, jag är så taggad! Nästa helg har vi tänkt dra till Skövdes nya äventyrsbad! Vi kollade runt på hemsidan och såg bilder, jag blev verkligen sjukt taggad! Varför badar man inte oftare?

Imorn ska jag ju först, förhoppningsvis, iväg och simma med Noor och mamma. Efter det blir det kanske lite jobb och sen ska jag vara med Malin på kvällen.

Nu måste jag ner och möta Annah, vi ska ta en cigg.

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 Diana