4 nov. 2009

10

Jag känner mig så jävla duktig! Igår somnade jag runt tio tiden, utan imovane, och jag gick upp strax innan nio idag.

Nu sitter jag och laddar inför mötet med soc! Ska bli så himla kul, NOT. Det känns så jävla onödigt för jag vet att det inte kommer sägas något intressant alls på mötet. Soc kommer bara prata om utredning hon öppnat som de måste göra varenda gång en placerad flyttas hem igen. Sen kommer hon säga att den är avslutad, sen frågar hon om det är något vi undrar över sen går vi hem. Det är så jävla tråkigt. Egentligen har vi nog en jävla massa att prata om men det finns inte tid, därför tar hon aldrig upp något viktigt. Mitt liv är så fucked up och failat att hon inte har tid att diskutera om det. Ett sådant möte skulle kräva en hel dag på soc.

Nu ska jag slänga i mig lite frukost, sen drar jag. Bye...

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 Diana