3 nov. 2009

9

Nu är jag hemma hos Annah. Idag for vi iväg till stan igen. Först var vi på möte med advokaten sen gick vi till expert för Annah skulle framkalla några bilder på lille Liam.

Jag shoppade loss på HM och apoteket, haha. Jag köpte lite krämer och salvor, jag är nörd på krämer. Jag ÄLSKAR krämer...

Nu sitter jag här och gosar med lille grisen Liam, ska färga håret snart.
Sedan blir det hem och sova för jag är jävligt trött.

BTW, soc är fucked up... Hon skulle skicka iväg min utredning från villan till BUP för de har väntat på den i två veckor. Hon skulle skickat iväg dem för två veckor sen, hon har inte gjort det än. BUP är irriterade för de kan inte göra någonting så länge de inte har min utredning. Jag vill fan bli klar med detta snart, jag får fan inga insomningstabletter pga av utredningen, den måste bli klar snart!

BYE!

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 Diana