8 nov. 2009

21

Jag är arg. Jag är mordisk. Jag vill.

Vart på vägen försvann jag? Vart tog mina ambitioner vägen? Jag var en visionär, jag blev cynisk. Någonstans på vägen krossades mitt hopp för mänskligheten, jag blev bitter. Jag känner inte igen mig själv, jag är inte sådan. Jag är totalt förvirrad, det är väl så man kan sammanfatta mig; totalt förvirrad. Jag bor i en liten håla där jag inte kan överleva, finns inget andrum här för mig, ingen plats att tänka fritt. Här kan jag inte tänka utanför ramarna, jag är fast i denna fyrkantiga värld.

Jag vill verkligen härifrån, jag vill flytta så långt bort från skaraborg som det bara går. Det finns ingen inspiration här, min livslust försvinner och min glöd slocknar. Mina ögon talar alltid, nu är de tomma. Jag ser mig själv i spegeln, mina ögon är matta, döda. Jag vill leva, jag vill skratta, jag vill inspireras och inspirera. Jag vill propagera och legalisera. Jag vill vara mig själv. Jag är fast i Götene, de trångsyntas skatt.

Det var allt för idag.

1 kommentar:

Annah sa...

Hahahahha fan va bra du skriver

/Burkan

 
Copyright 2009 Diana