2 nov. 2009

7

Jag har äntligen lyckats vända rätt på dygnet!

I lördags blev det party hos Marcus, eftersom jag var i Töreboda passade jag på att träffa Kenny, det var kul! Vaknade klockan halv sju (!) igår morse hos Marcus, mamma ringde och frågade vart jag var för hon trodde att jag skulle komma hem och sova. Sen sa hon att vi skulle åka och städa så pappa kom och hämtade mig...

Det vart en lång dag igår, lite senare på dagen åkte vi till Lilla Edet för att titta på en bil. Jag somnade i bilen på hemvägen. När jag kom hem gick jag direkt till sängen och somnade. Jag vaknade klockan åtta i morse och kunde inte somna om, så jag gick upp! Så jävla skönt är det att jag äntligen fått en normal dygnsrytm, hoppas bara att det håller i sig ett tag. Jag vill verkligen inte vända på dygnet igen!

Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, ska spela lite RCT3 och sen ska jag ta en imovane och somna senast klockan 23.00.

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 Diana