6 nov. 2009

14

SITTER I SOFFAN NYDUSCHAD OCH HAR ÅNGEST! VART FAN TOG MINA KLÄDER VÄGEN?

Hej jag heter diana och tänker festa i mjukisar, fuck you. Vad fan ska jag göra? Ska man köra på butch-flata-stilen kanske? Helt enkelt dra ut som en slusk och skylla på att jag är lesbisk?
Fördelar: ingen kommenterar mitt klädval.
Nackdelar: ingen äcklig peddogubbe som bjuder mig på drinkar.

Mina baggyjeans är gone så jag kommer inte ens vara en snygg butchflata. Jeans och linne, party. NEJ! Omfg, jag borde sluta waina och dra något gammalt över mig.

3 kommentarer:

Annah sa...

Heeej - san--

Nej du blev rktigt snygg i dina sexiga thights och linnet och tunkan, riktgt sexiigt......

men eyyy, ;)

Ha de så bra inatt...

Från Burkan!

annah sa...

PS.. mina iiii:n är fucked up på datan.... redan..... datan är nte ens en o en halv månad.

/ från Burkan

diana sa...

hahaha du är galen, fan jag som ville ha på mig en overall ;( hahaha

 
Copyright 2009 Diana