5 nov. 2009

11

Hej gott folk, eller Lina om du är den enda som läser!

Idag gick jag upp klockan 06.30 och jag är så sjukt stolt! Jag har lyckats ha en normal dygnsrytm i fyra dagar nu, det är insane. Var med Annah i rätten idag, vill inte säga för mycket men rättvisan segrade och jag är riktigt glad för hennes skull. Jag har spenderat nästan hela dagen i rättsalen, hela tio timmar spenderades i rätten, med endast ett få par pauser. Vi fick iaf en längre paus under lunchen så vi drog till donken (igen) och käkade samma burgare som alltid. Det börjar bli lite pinsamt att de känner igen oss på donken och joker (städaren) hälsar alltid så glatt på oss. Som tur är brukar vi nästan alltid ha otur med bussen, antingen missar vi den eller så går den inte. Då får vi iaf lite motion påväg till stan igen.

Hade möte med soc igår, jag vet inte om jag skrivit något om vad som sades och jag orkar inte kolla upp det. Det sades ändå inget vidare intressant, soc hade fortfarande inte skickat in min gamla utredning från Villa Ljungbacken men nu är den skickad. BUP har väntat på den i två veckor, det är anledningen till att det inte hänt något med min utredning. Det har liksom stått helt still, tack vare min kära socialsekreterare som är trög och inte fattar något när man säger till henne. Både mamma och jag har sagt vid ett flertal tillfällen de senaste veckorna att det är väldigt viktigt att hon skickar in papprerna för annars kan inte BUP gå vidare med utredningen, ett helt team med läkare/kuratorer/psykologer har suttit och väntat, typ. MEN papprerna är äntligen skickade så snart kickar det väl igång igen, på gott och ont.

Jaja, nu orkar jag inte skriva mer. John Blund måste ha gett mig ett besök för ögonlocken är sjukt tunga. Nu ska jag krypa ner i sängen och se på family guy, sen blir det natten.


2 kommentarer:

Lina sa...

haha jag är säkert inte den enda som läser :P

Bra att du fått en bra dygnsrytm ! det har du ju fan inte haft under de åren vi har känt varandra!
Älsk<3

diana sa...

haha nee det är sant! Hoppas verkligen att jag lyckas fortsätta med den bara! Förresten, jag har inga pengar på mobilen, inte ens gratis sms. Du får jättegärna ringa och tjöta ngn dag! MISS U HUN! <3

 
Copyright 2009 Diana