2 nov. 2009

8

Jag kom precis hem från stan, jag är dödstrött. Annah kom förbi mig tidigare idag med Liam och övertalade mig att följa med dem till stan. Jag faller för grupptryck så jag hängde med. Väl där så drog vi omkring på stan, Annah köpte en jacka sen ringde vi Tamira. Vi tog bussen till donken och sen fläskade vi i oss varsin mc feast deluxe extra cheese, så sjukt gött! När vi skulle ta bussen tillbaks till stan så hade vi missat sista bussen så vi fick GÅ till stan, jag trodde jag skulle dö. Aja, det var väl bra att få lite motion efter måltiden...

Nu är jag så jävla trött, egentligen har jag lust att bara lägga mig i sängen direkt. Jag måste dock hoppa in i duschen... Sängen är nybäddad och då finns det inget härligare än att krypa ner nyduschad. Alltså hoppar jag in i duschen nu, bye!

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 Diana