5 dec. 2009

31

Hej alla glada!

Jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen, det har ju gått lite trögt det senaste. Min dåliga uppdatering beror på att jag, de senaste veckorna, har varit smått apatisk och ointresserad av omvärlden. Jag blir sådan ibland, men nu är jag tillbaks och bloggen kommer att uppdateras oftare.

I onsdags åkte jag till Lina och kom hem igår, det var jättetrevligt. Lina är en av mina närmsta vänner och jag älskar henne hemskt mycket.

Idag har jag varit och handlat lite nyttig mat med mamma och pappa, jag har nämligen bestämt mig för att leva lite sundare. Till middag idag åt jag fullkornspasta med lite tomatsås och purjolök, blev sammanlagt ca 250 kalorier. Det var gott och jag blev himlans mätt, därför är jag lite stolt nu.

Nu ska jag titta till mina katter på facebook sen ska jag ta mig ett glas vitt och slå in lite julklappar. Jag längtar så till julen!

Take care!

3 kommentarer:

Lina sa...

Jag älskar dig himlans mycket med!

diana sa...

Jag tycker du kan komma hem till mig i götene och hälsa på ngn helg! <3

diana sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
 
Copyright 2009 Diana