8 dec. 2009

GRISSPRUTAN

Nu börjar sprutan göra sitt... Jag har sjukt ont i armen, och i kroppen överhuvudtaget. Jag känner mig öm i hela kroppen och börjar få feber.

Jag lyckades inte hålla mig vaken, så det där med att dygna gick ju sådär... Jag somnade i soffan runt nio och vaknade till liv framåt tre igen. Därför hoppas jag på ett sätt att jag får ordentligt med feber inatt för då kan jag ju åtminstone sova i natt. Imovanen gör ju ingen verkan när jag sovit på dagen, fast de funkar ju knappt annars heller.

Jag funderar på att skita i vad psyk säger och dra till vårdcentralen och skaffa tillbaks stilnocten. Jag måste för fan få sova, även om jag genomgår en utredning.

Nu ska jag lägga mig i soffan och se på film tror jag nog. Jag blev lite småsugen på glass men suget gick över så jag klarade mig!

Take care

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aj då. Jag hade också ont i armen efter grissprutan hihi:) Stilnoct är jättesvårt att få. speciellt om det står i papper att man är missbrukar

diana sa...

Hej, jag har ätit stilnoct till och från i tre år, det är inga problem för mig att få det. Jag är inte missbrukare :)

 
Copyright 2009 Diana