11 dec. 2009

ARG

Jag är, som rubriken antyder, arg. Jag är så jävla arg på alla dessa idioter som tänker rösta på sverigedemokraterna och som påstår att de INTE skulle vara rasister. Det är sån jävla skitsnack! Antingen är de väldigt naiva eller så är de smygrasister själva. Sverigedemokraternas tal på landsdagarna var för fan hets mot folkgrupp! SD talar om Islam som ett hot mot nationen! Vad fan är det för skitsnack? Jag blir så förbannat jävla tokarg! Den dagen Sverigedemokraterna eller liknande parti vinner valet, den dagen flyr jag landet.

Det var allt jag hade att säga om den saken... Jag har precis gjort iordning lunchen för i dag, nu ska jag åka till jobbet med mamma och pappa.


2 kommentarer:

Annabanan sa...

Hej. såg kommentaren nu, bakade du? har du pratat med annette?? Hörs imorgon nu ska jag sova.. ps. ja har haft skitont i magen under brösten typ. kramper, känns så jävla hemskt., vet inte va det är =/

diana sa...

Neej jag ska baka imorn istället, har inte pratat med henne än men hon skulle ringa mig imorn =)

 
Copyright 2009 Diana