10 dec. 2009

38

Nu sitter jag här igen...

Jag trodde verkligen att jag skulle få sova i natt, men det gick inte. Jag är så jävla trött på att vara vaken hela nätterna. Jag vill se dagsljus, vara vaken den tiden på dygnet då de flesta andra är vakna. Men det går bara inte!

Jag låg i sängen, vände och vred på mig i en timma ungefär, sen gav jag upp. Jag fick ångest och kände en total hjälplöshet. Allt eftersom ångesten tog tag i mig kände jag ett starkt matbehov, fastän jag verkligen inte var hungrig. Jag gick in till köket, letade fram käk och gick in på mitt rum. Jag hetsåt tre skivor vitt bröd med ost, ca 60g chips och två rader choklad! Jag mår så jävla illa nu! Ångern är så stor och jag känner mig så jävla misslyckad. Jag vill ut och gå, typ bara gå och gå och gå, tills min kropp är så trött att jag faller ihop.

Jag orkar inte med all jävla ångest. Jag känner mig så vilsen och förvirrad, hur fan kan det här vara verkligheten? Är detta verkligt så vill jag inte leva i verkligheten, jag vill bara fly härifrån.

Nu ska jag dricka typ en liter vatten och sen ska jag göra te.

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 Diana