11 dec. 2009

Böcker och knölar

Mitt dygnande går bra, jag är ännu inte trött! Jag har pratat i telefon en bra stund med kära Annah och under samtalet kände jag vid mitt ena nyckelben ungefär och upptäckte en knöl! Jag blev livrädd men Annah lugnade mig och sa att det antagligen var en "fettknöl" eller något sådant. Hon rådde mig att gå till läkaren ändå och kolla upp det. Problemet är bara att jag hatar läkare, jag drar mig verkligen för att gå till läkaren...

Nu ska jag titta till mina katter på facebook, sen ska jag börja läsa en av de böcker jag lånade på biblioteket, vet bara inte vilken jag ska börja med. Antingen blir det Baby Jane av Sofi Oksanen eller Änglar och Demoner av Dan Brown. Jag har ju läst Da Vinci-koden och jag fullständigt älskade den! Jag sträckläste den, kunde inte sluta, så det tog inte allt för lång tid innan den tjocka boken var slut.

Gå gärna in på Annahs blogg och läs om hennes och hennes söta lille son Liams liv! Hennes blogg hittar du här.


Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 Diana