11 dec. 2009

en galen tanke

Jag bara måste dela med mig av en sjuk tanke jag har. Fast egentligen är det en rädsla, inte en tanke. Jag är alltså livrädd att någon skulle ta typ en skalpell eller en mattkniv, ja ni förstår nog vad jag menar, och skära ett snitt under nästippen på mig. Alltså längst ner på septumväggen. Jag är verkligen jätterädd för detta. Jag vet egentligen inte vart rädslan kommer ifrån, eller hur tanken slog mig från första början. JAG HAR INGEN ANING, jag är bara rädd.

Aja, nu ska jag ta en cigg och sen ska jag hoppa in i duschen. Mitt dygnande ser positivt ut må jag lova!

Take Care!

2 kommentarer:

Lina sa...

visst är det sjukT!? ända sedan jag var liten har jag haft en rädsla att någon ska skära mig under foten !

diana sa...

Är det sant?! :O En annan läskig tanke; tänk dig ett hugg med en skalpell ovanför hälen! du vet där det går in lite, jag skulle svimmat!

 
Copyright 2009 Diana