20 dec. 2009

Snart julafton och ingen gran!

Det är snart julafton och vi har inte tagit fram julgranen än!

Mamma och jag stod ute på balkongen och rökte, så kom jag på att fan det är ju julafton på onsdag. Jag började då fundera över varför jag inte var sådär pirrig och längtande som jag brukar vara när det närmar sig julafton. Då kom jag ju på det, vi har ingen gran än! Dagarna innan julafton ska ju granen stå där med alla klapparna under, och det är ju vad som får en att längta!

Imorn ska granen fram! Noor och jag måste dessutom slå in resterande julklappar, som inte hunnits med. Jag förstår verkligen inte hur detta kunnat ske?! Tre dagar kvar; vi har ingen gran och julklapparna är ännu inte klara! Det här får aldrig hända igen. Nästa jul ska jag köpa julklappar i oktober och börja slå in dem i november!

Aja, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag ta två imovane och sova sött. I morgon ska jag med mamma och pappa till stan och köpa julklappar till Liam, om jag kommer upp på morgonen vill säga. Sen ska jag nog också titta på nyårsklänning! Jag har lite smått panik över det där, jag vet egentligen inte om jag är så sugen på klänning, jag vet inte vad jag ska ha för skor i så fall. Men vad ska man annars ha på sig liksom? Jag hade helst haft mina mjukisar och sneakers, men det blir väl inte så...

Take care

Inga kommentarer:

 
Copyright 2009 Diana